Slavia Logo (1895 – 1905)
Bicikli i motorcikli koji su se proizvodili u radionici u Mladoj Boleslavi nosili su naziv Slavia. Tadašnji logo predstavljao je točak ukrašen lišćem limete, što je trebalo da simboliše slovenske narode. Dodata su i imena osnivača firme (Laurin & Klement), što je kasnije poslužilo kao glavni motiv za novi logo.


L&K Logo (1905-1925)
Na dizajn L&K logotipa uticala je secesija, stilski pravac u umetnosti koji se javio početkom 20. veka. Inicijali dvojice osnivača kompanije (verovatno inspirisano imenom Václava Laurina koje je asociralo na latinsko: laurel nobilis, u prevodu lovor) bili su okuženi lovorovim lišćem u obliku venca, motivom koji je od davnina bio asocijacija za pobednike i slavne. Moguće je da su lovori predvideli uspeh firme L&K.


Škoda Logo (1926-1933)
Od 1926. godine, u Mladoj Boleslavi se proizvode automobili pod imenom Škoda. Iako je naziv brenda promenjen, nov logo ukazuje na kontinuitet u odnosu na prethodnu fazu. Škoda logo ima nov, ovalni oblik, ali je naziv brenda i dalje dominantni element u centru i okružen lovorovim lišćem.


Škoda Logo (1999-2011)
Iako se Škodin logo smatra jednim od najoriginalnijih i stilski najčistijih rešenja od svih zaštitnih znakova za kompanije širom sveta, njegov autor je i dalje nepoznat. Crno zeleni logo, koji je u upotrebi od 1994. godine, daje Škodinom brendu veću originalnost – crna boja simbolizuje tradiciju dugu stotinu godina, a zelena ekološku proizvodnju.


ŠKODA Logo (od 2011)
Pod sloganom “Nova Snaga Škoda”, Škoda predstavila ključne elemente novog korporativnog dizajna, čije su karakteristične osobine svežina i preciznost, u Ženevi 2011. Na sajmu automobila. Tradicionalni logo krilate-strele ima novi spektar boja pa tako izgleda još preciznije i jasnije nego ikad ranije pre. Najvažnija promena utiče na glavni deo logo-a, krilatu strelicu, koji je po novom dizajnu mnogo veći i uočljiviji.Nijansa krilate strele je promenjen iz “prirodne zelene” u novu “Škoda jarko zelenu”. Spoljna površina je označena hromiranim outlook-om.


Uobičajena interpretacija simbolike Škodinog logotipa

  • Veliki krug (prsten) – univerzalnost proizvodnje, savršenstvo proizvoda, zemaljska kugla, svet
  • Krilo – tehnički napredak, sprega između proizvodnog programa i prodaje proizvoda širom sveta
  • Strela – napredne proizvodne metode, visoka produktivnosti
  • Mali krug (oko) – preciznost izrade, tehnička jasnoća i dalekovidost
  • Crna boja – tradicija duga stotinu godina
  • Zelena boja – ekološka proizvodnja, zaštita životne sredine, recikliranje materijala koji se koriste