Rekordna godina za Škodu

25/09/2012

ŠKODA nastavlja na svom putu rasta i u 2011. godini je oborila novi rekord. Prodaja je prošle godine porasla za 15 procenata i iznosila je više od 875 000 vozila.

Kompanija je takođe uspešno izbacila na tržište prva vozila novih modela – Citigo i Rapid. “Kompanija ŠKODA iza sebe ima važnu godinu ,” zaključuje predsednik upravnog odbora ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Uspešno smo završili prvu godinu naše Strategije rasta 2018, u susštini smo ubrzali i oborili rekord u prodaji. Povećali smo proizvodnju, prodaju I zastupljenost na međunarodnom tržištu,“ objašnjava šef brenda. I drigi cilj je jasno definisan . Do 2018. godine na nivou celog sveta marka Škoda treba da se prodaje u 1,5 miliona primeraka godišnje . „U tom cilju kompanija je 2011. godine ostavila odlične temelje,“ podvukao je prof. Vahland.

Manje više u svim regionima Škoda je prodala više nego u prethodnoj godini. Veoma pozitivno se razvijalo indijsko tržište, važan stub strategije rasta marke. Na tom tržištu Škoda je uspela da proda 30.005 vozila što je više za 50 procenata. Veoma dinamično bilo je tržište Kine , nemačke I Rusije.

Češki proizvođač automobile dodaje gas I investira u nove modele,tipove i kapacitete. Glavna proizvodnja u Mladoj Boleslavi će do polovine 2012. godine biti proširena. Tu se planira proizvodnja trećeg modela I to istovremeno sa proizvodnjom Oktavije i Fabije. Takođe, povećaće se kapacitet proizvodnje modela Octavia sa sadašnjih 800 na 1.200 vozila dnevno. U fabrici Škoda u gradu Vrchlabi će se do kraja 2012. godine proizvoditi automatski menjač DSG za celi celi koncern, tj. za sve marke ŠKODA, Volkswagen, SEAT i Audi. U ruskoj fabrici automobile GAZ u Nižnom Novgorodu , Volkswagen Group Rusija zajedno sa ruskim partnerom će proizvoditi i model ŠKODA Yeti. I obe Kineske kompanije koncerna Volkswagen će do 2016 investirati 14 milijardi evra u nove pogone i proizvode. Do sada su se u Kini proizvodili modeli Octavia, Fabia i Superb. U 2013 će im se pridružiti i Yeti. Sa ovim investicijama kompanija pravi uslove za rast u sledećim godinama.

Kao prva vozila u ofanzivi marke ŠKODA uspešno su izbačeni na tržište malo vozilo Citigo i indijska kompaktna limuzina Rapid. Citigo otvara perspektivni segment malih vozila. Takođe i model Rapid, koji je krajem 2011. godine uspešno predstavljen u Indiji ima značaja u Strategiji rasta ŠKODA. Sa Rapidom je danas ŠKODA zastupljena u najvećem segmentu indijskog tržišta. Rapid je vozilo koje se proizvodi u Indii i za Indiju. Vozilo nudi veliki prostor, zanimljiv dizajn, bezbednost prve klase i modernu tehniku. „Pomoću modela Rapid želimo ta trajno ojačamo našu poziciju u Indiji. Indija je za nas zemlja sa velikim potencijalom,“ kaže prof. Vahland.

2011. godina je za Škodu bila značajna i zbog prve titule prvaka sveta u trkama serije SWRC i dve pobede u Intercontinental Rally Challenge (IRC) talko de je ŠKODA Motorsport doživeo najbolju godinu u svojoj istoriji dugoj 111 godina.

Nova prodajna akcija za Octaviju

21/01/2013

Od 18.01. nova prodajna akcija za modele Octavie i to za: Octavia A5 Ambition 1.6 TDI 77kw/105ks 5G nova cena ovog modela iznosi 14.750.-...

Promocija U Univerexportu

21/12/2012

U subotu 22. decembra za vas smo organizovali promociju Škodinih automobila u prostorijama Univerexporta. Opet se družimo u najvećem zrenjaninskom supermarketu. Dok odrasli razgledaju...

Nova ŠKODA se zove Rapid

25/09/2012

Nova kompaktna limuzina marke ŠKODA se zove Rapid. Češki proizvođač automobila objavio vest na sajmu automobila AUTO CHINA 2012 u Pekingu. Već ove godine...